Mitä minä jälkeeni jätän

Isun poismenon jälkeen oma kuolevaisuus on ajankohtainen asia. Mitä minä jälkeeni jätän tähän maailmaan? Perinnön? Koko maailmaa hyödyttäviä keksintöjä? Onko minun elämälläni ylipäätänsä mitään merkitystä, jos en mitään merkittävää ole elämälläni tehnyt?

Minulla on sinulle vastaus.

IMG_2244

Jätä jälkeesi rakkautta.

Olen katsonut Facebookissa, miten isun lapsenlapset yksi toisensa jälkeen ovat muuttaneet taustakuvaksi jotain isunkotoon liittyvää. Isu on siis koskettanut jokaisen elämää niin paljon, että he haluavat julistaa sen koko maailmalle.

Jätä jälkeesi rakkautta. Millään muulla ei ole väliä. Elä elämäsi niin, että olet läsnä muille ihmisille. Sinun jälkesi tähän maailmaan on tarpeeksi, jos yksi ihminen kaipaa sinua.

Se on tarpeeksi. Silloin sinulla on ollut merkitystä.

Jätä jälkeesi rakkautta.

4 thoughts on “Mitä minä jälkeeni jätän

  1. Kirjoitat niin kauniisti muistelut isusta. Kiitos että jaoit ne ja isusi viestin rakkaudesta meille muillekin luettavaksi. Otan osaa ikävääsi ja suruusi.

    • Kiitos Anna. Kirjoittaminen on minulle se luonnollisin tapa ilmaista itseäni, varsinkin surussa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s