Toimistovaatetus tai sitten ei

Mikä ero on siistin toimistoasun ja farkkuretkun välillä? Silitys.

Olen yleensä melko huoliteltu, kun olen ihmisten ilmoilla. Kotona on ihan eri asia ja silloin on minulla valitettavasti jalassa Miehen verkkarit. Ihan totta. Hävettää itseäkin.

Anyway, kotirouvuuden jälkeen ajattelin, että vihdoinkin saan laittaa toimistoon korkkarit ja hamuta kaappien kätköistä ne siistit työvaatteet, joille ei ole ollut viime vuosina käyttöä. Varsinaista dresscodea ei firmassa ole (sen verran insinöörispainotteista työväki taitaa olla), mutta kyllä smart casual -tasolla mennään.

Mutta se silitys tuli vastaan. Minulla ei kertakaikkiaan ole energiaa joka aamu silittää kauluspaitaa tai mekkoa. En vaan pysty. Edellisenä iltana aivokapasiteettini ei myöskään pysty työstämään vaatteiden valintaa, joten mönkään meni tämäkin yritys.

Onneksi on keksitty jakku, jonka voi yhdistää farkkujenkin kanssa. Se toppi alla menee ihan silittämättäkin. Vielä kun joku keksisi, miten tukka saadaan kahdessa sekunnissa kuntoon. Ponnari ei minulle nimittäin sovi (lue vaikka Aperitiivilla-blogin postaukseni asiasta).

 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s