Tupla-onnea meediolta

Kadulla minut pysäyttää vanha nainen ja sanoo: ”Kaksi miestä rakastaa sinua.” Kun minä nauran, niin hän näyttää loukkaantuneelta ja kertoo olevansa kreikkalainen. ”Me kreikkalaiset olemme hyviä meedioita.”

1-IMG_1677

Kun yritän jatkaa eteenpäin, hän kysyy, miksi minulla on kaksi ammattia. Ööh, eihän minulla ole sitä yhtäkään, kotirouva kun olen. ”Sinä et tarvitse miljoonia, vain rakkautta perheeltäsi ja onnellisia päiviä.” Joo… Tuo nyt pätisi useimpiin.

Nainen näyttää kukkaronsa sisältöä, kun en vieläkään kiinnostusta pahemmin näytä. ”Minä saan satoja euroja siitä, että konsultoin hengellisissä asioissa. Olen parantaja selvännäkijän lisäksi.” Sitten hän alkaa puhua kahdesta lapsestani. Siinä vaiheessa toivotan hyvää päivänjatkoa ja lähden sitä ainoata lastani hakemaan koulusta.

Eli minulla pitäisi sitten olla tuplasti onnea kaikessa, kun on kaksi miestä, työtä ja lasta. Yhdetkin riittää.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s