Elossa

Hei,

Kyllä, olen elossa. Minulla on ollut muutama erittäin rankka kuukausi eikä energiaa blogin kirjoittamiseen ole pahemmin ollut. Nyt pyristellään pinnalle – kiitos siskon ja ystävien Saksassa,Tanskassa sekä Suomessa.

Tasapaino on keikkunut pahemman kerran, mutta maata jalkojen alla löytyy joka päivä yhä enemmän. En tästä elämänvaiheestani blogissani sen enempää kerro, sen verran henkilökohtainen asia on. Mutta kiitän kaikkia ihania ihmisiä, jotka ovat minua tukeneet. En ihan oikeasti tiennyt, että minulla on näin paljon hyviä ystäviä. Olin uskonut, että pudotessani minua ei kukaan ottaisi kiinni. Olin väärässä. Ystävieni käsistä muodostui verkko, joka kannattelee minua vieläkin.

Blogi siis jatkaa. Minä olen täällä.

Terveisin,
Finn for Life

IMG_0372

12 thoughts on “Elossa

  1. Tervetuloa takaisin! Kuten varmasti moni muukin, ehdin jo miettiä, onko jotain sattunut. Voimia sinulle. Hienoa kuulla, että ystävät auttavat.

  2. Olipas mukava lukea tuo otsikko. Me lukijat olemme kaivanneet ja olleet huolissamme. Elämä heittelee, mutta onneksi se maa jalkojen alla kuitenkin löytyy, päivä päivältä tukevammin vaikeiden aikojen jälkeen. Kiva, kun palasit 🙂

  3. Kiva kuulla susta tauon jälkeen! Jaksamista ja aurinkoisempaa kevään jatkoa toivottelen. 🙂

  4. Kiva kuulla että olet hengissä! Kyllä monta kertaa ehdin täälläkin ihmetellä että nyt on varmasti jotain hullusti kun tätä blogia kuitenkin säännöllisesti lukee.

    Toivon että saat vastaisuudessakin tukea ja voimaa ystäviltäsi, he ovat suurimpia aarteita!
    Halaus ja anna auringon paistaa kevääseesi!

  5. Kiva kun olet takaisin! Minäkin olen hengaillut hetken poissa, mutta uskon että täältä sitä taas ponnistetaan. Aurinkoista mieltä ja iloisia ajatuksia korkeuksista!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s