Aarrearkku

Tiedättehän te kaikki ne epämääräiset kosmetiikkanäytteet, joita tulee lehtien välistä, kaupoista jne. Ne, joista ajattelee, tuotakin voisi kokeilla, irrottaa sen lehdestä, laittaa pöydälle ja viikon päästä heittää vahingossa muun sälän mukana roskikseen. Just ne.

En voi väittää olevani luonteeltani kauhean organisoitu, mutta tässä asiassa minä olen ihan ykkönen. Minulla on nimittäin aarrearkku.

IMG_5608

Me reissataan aika usein, joten meikkien ja rasvojen pakkaaminen on melko rutiinia. Olen kehittänyt systeemin. Toiseen pussiin pakkaan joka kerta meikit, mutta toista rasvapussia ei tarvitse pakata ollenkaan. Siellä on nimittäin kaikki ne kosmetiikkanäytteet ja muut miniputelit, joita kiikutan uskollisesti säilöön kuukaudesta toiseen.

Se on oikea aarrearkku, jota kaivelee reissun aikana. Jaa, mistähän tuokin seerumi on tullut? Öö, tää huulikiille ei oo nyt ihan mua, mutta menköön nyt tällä kertaa. Kato, mullahan oli täällä joku naamio! Pitkien päivien jälkeen on ihana huoltaa vähän itseään.

IMG_5607

Mutta yhdestä purkista pitää aina huolehtia, että se on mukana. Hoitoaine. Miksi ihmeessä useimmissa hotelleissa on vain samppoota, mutta hoitoainetta ei?? Järkyttävä puute. Kostoksi vien huoneesta aina kaikki body lotionit omaan pussiin.

2 thoughts on “Aarrearkku

  1. Tämä oli mun lempparipostaus! Hyvä idea! Nyt minä alan hamstrailemaan ja menen taas Kiehl´sille kinuamaan näytteitä!! Sullahan näyttää olevan luxusluokan näytteitä eikä mitään tarkanmarkan-ajan näytteitä!!!

    • Kuule, Sofia, kaikkea sieltä aarrearkusta löytyy. Mutta reissuilla tulee nämäkin näytteet käytettyä – vaikka sitten jalkarasvaksi, jos ei muuta.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s