Naisten tavoille

Sitä minä olen joskus miettinyt, että mitenkähän olisin poika-lapsen kanssa sopeutunut. Ne auto-leikit ei oikein luontevasti onnistuisi. Tai mistä sitä tietää, miten olisin pojan kanssa pyssyillä riehunut. Sitähän taipuu tarpeeseen.

Mies on kyllä mahtavasti oppinut Tyttären tavoille. Leikkii barbeilla – tai ainakin kuuntelee sujuvasti – ja ponihännän teko onnistuu. Meillä on työnjako mennyt niin, että minä hoidan askartelupuolen ja hän urheiluharjoitukset. Niinpä Tytär on suhtkoht innostunut, kun kaivan korttimateriaali-laatikkoni esille ja sen lisäksi hän osaa pyöräillä ja uida.

IMG_5477

Tämä kuva näyttää parhaiten, miten Mies on sopeutunut perheen naisvaltaan. Puhutaan kynsihoitolasta. Mies viilaa ja leikkaa Tyttären kynnet ja neiti lukee lehteä. Niin kuin oikeassa pedikyyrissä konsanaan 🙂

Mun rakkaat.

2 thoughts on “Naisten tavoille

  1. Samanlaista kauneussalonkitunnelmaa meillä ei ollut, mutta kun olin lapsi, lauantaisaunan jälkeen isäni leikkasi minun ja pikkusiskoni kynnet 🙂

    • Niinpä. Tosin lapsena en edes tiennyt, että jotain kauneussalonkeja voisi olla olemassakaan. Mielenkiinnolla odotan, milloin tytär alkaa vinkumaan oikealla manikyyrillä käymistä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s