Korumainos kohdeyleisölle

Se on mielenkiintoista vertailla eri maissa, millaisia mainoslehtiä postilaatikkoon tupsahtaa. Täällä se on ruokakauppojen Aldia, Tengelmannia ja Reweä, hirveästi huonekalukauppojen mainoksia ja nyt tietysti puutarha-lehtiä. Mutta eräs noin pari kertaa vuodessa tuleva mainoslehti kiinnittää aina huomioni.

skannaaminen0002

Noin neljäkymmentä sivua erittäin kalliita koruja. Piti oikein tiirata sitä lähemmin ja todeta, että joo-o, kyllä minä ne nollat oikein laskin. Kallein koru oli 36.000€, alle tonnilla ei koruja löytynyt. FoFo Juwelenbörsellä on pari liikettä kaupungin kalleimmilla ostosalueilla. Me taas asutaan tällaisessa lapsiperhe-korttelissa, jossa on myös kaupungin asuntoja. Olemmeko siis tämän liikkeen asiakaskuntaa? En usko.

skannaaminen0001

Pieni markkinointi-ihminen miettii mielessään, että oliko tuo oikein kohdennettua markkinointia ja mikähän se firman budjetti on. Toisaalta kyllä minä sen lehdykän läpi selasin – todetakseni, etteivät korut ole ehkä ihan tyyliäni ja ne hintalaput säikyttivät. Onhan täällä rikkaita naisia yllin kyllin, mutta kannattaisiko ne ilmaismainokset jaella sitten hiukka eri kaupunginosiin.

Niin. Tai kyllähän minä vielä voisin niitä synttärilahjojakin ottaa vastaan.

Advertisements

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s