So f***ng fabulous

Se perjantai-aamu meni rauhallisesti. Aamulla kiltisti kuntosalille, kakku valmiiksi Tyttären kindergartenin kesäjuhliin. Mies pyytää lounaalle naapuriravintolaan ja minähän menen. Ouzot tuodaan pöytään.

– Ai niin, minähän en voikaan juoda, kun minun pitää ajaa. Juo vaan munkin shotti.
– Mihis sä olet menossa?
– Viemään sua lentokentälle. Sun kone Köpikseen lähtee parin tunnin päästä.
– Mitä???!!

Vartti aikaa pakata. Mies antaa lentolipun kouraan ja työntää turvatsekistä läpi. Onko mulla hotellivaraus? Ei. Tietääkö joku, että mä olen tulossa? Ehkä. Vähän enemmän infoa, pliis!!! Hyvää matkaa, kulta!

Näillä ohjeilla ilmestyin Köpiksen kentälle, jossa vastaanotto-komitea odotti. Mies ja sisko olivat plänänneet minulle tulevien synttäreitteni kunniaksi ”40 and so f***ng fabulous” viikonlopun ihanien Tanskan tyttöjeni kanssa!

Ei voi pieni ihminen enempää yllättynyt olla.

20130706-072909.jpg

4 thoughts on “So f***ng fabulous

  1. Päivitysilmoitus: Mökkikeikka | Finn for life

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s