Hurrrja oranssi

Minähän kävin sen väri-analyysin, jonka jälkeen totesin, että olen koko ikäni pukeutunut väärän värisiin vaatteisiin. Prosessissa on nyt oikeiden värien opettelu. Ai miten menee? Vaatekaupoissa juoksu loppui tykkänään. En uskalla ostaa mitään.

Meitä on täällä useitakin, jotka kävivät sen saman analyysin. Kateellisena katselen niitä, jotka ovat ottaneet uuden värimaailman omakseen. Kokeilevat uusia värejä ihan tuosta vaan. Höh.

Minun piti ostaa lahja ystävälle, joka on sama syksy kuin minäkin. Tarkoituksena oli löytää joku oman väriskaalan mukainen koru – ehkäpä siitä erikoisemmasta päästä. Löytyi ja minäkin riehaannuin. Ostin oranssin korun.

IMG_5104

Oranssi on taatusti ollut yksi niistä väreistä, jotka olen kiertänyt kaukaa. Se on vaan liian huomiota herättävä minulle. Mutta jos sitä iiiiihan pienestä pilkahduksesta aloittaisi.

On se hurjaa tämä minun meininkini.

2 thoughts on “Hurrrja oranssi

  1. On se hurja….

    😀 Siitä se lähtee ja kohta olet ihan pitelemättömissä noitten värien kanssa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s