Hanska-kädellä

Minulla on ollut pidemmän aikaa mielessä kihartimen osto. Minulla on taipuvat hiukset ja kostea ilma saa ne epämääräiseksi käkkyräksi. Kuivaamisen jälkeen käytän rullia lähinnä suoristamisen takia… Isoilla rullilla tulee kiharuutta vain latvoihin, muuten kuohkeutta.

Minulla oli suoristinrautakin. Jonkin verran sitä käytin, mutta niin se jäi laatikon pohjalle ja sai lopulta uuden kodin Miehen siskolta. Kai se oli harjoituksen puutetta, mutta en oikein osannut rautaa käyttää.

IMG_5040

Ostoskeskuksessa oli ständi, jossa esiteltiin ja myytiin kihartimia ja rautoja. Menin sinne ja israelilainen nainen osaavasti väänsi minulle ihania kiharoita. Tiedäthän, sellaisia loivia laineita. Just mulle!

Kotona kokeilin kiharrinta. Näytti yksikertaiselta, mukana tuli hanska, koska kihartimessa ei ole sellaista klipsua ollenkaan. Pyöräytä suortuva hanskakädellä piikin ympärille, laske kolmeen, pudota.

No eihän tämä nyt mene ollenkaan samoin kuin siellä ständillä. Prkle, nyt tuli palovamma! Missä ne mun kiharat ovat? Ei edes laineita tule!

Harjoittelun paikka, näemmä.

2 thoughts on “Hanska-kädellä

  1. Mä olen hankkinut luottokampaajani innoittamana vaikka mitä hiustenlaittovälineitä, kuten ilmakihartimen ja ”piippausraudan”, suoristusraudan, tyvikohottajan.. mutta oikeasti käytän arjessa vain suoristusrautaa hiustenkuivaajan lisäksi. En osaa tehdä kiharoitakaan muuten kuin laittamalla patukat päähän yöksi (paremman puutteessa toimii talouspaperistakin tehdyt patukat). 😉

    Kampaajani jaksaa aina kannustaa, että harjoittelemalla oppii, mutta jotenkin mulla jää nuo vempaimet pölyttymään kaapin perukoille kun olen pariin otteeseen niillä yrittänyt säätää eikä se ole ottanut onnistuakseen. 😀 Mieluummin hiukset suorana kuin sormet kärtsähtäneenä!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s