Tyylikysymys

Huomenna mulla on jännä päivä – minulle tehdään tyyli/värianalyysi!

style

Luulisin, siis tosiaankin luulisin, tietäväni suurinpiirtein, millainen tyyli mulla on ja millaiset vaatteet minulle, tällaiselle persevälle, sopivat. A-linjaiset mekot, kietaisumekot, bootcut-farkut, v-aukkoiset paidat ja jakut, niistä löytyy luottovaatteeni. Ruusu rintapielessä, huiveja kaapissa miljoona. En mene muodin perässä, vaan tyyli on enemmänkin sellaista klassista, ajatonta.

Mutta värien kanssa olen kyllä ihan surkea. Ruskeaa, mustaa, harmaata, tummanpunaista, liilaa. Siis nuo miellyttävät silmääni, mutta sopivatko värit minulle oikeasti? Minulla ei ole minkäänlaista ajatusta siitä, mitkä värit antavat ns. hehkua iholleni…

Mitäs nyt jos konsultti sanoo minun olleeni kautta aikojen ihan väärässä? Että minun pitäis käyttää vihreää ja oranssia ja ostaa röyhelöpuseroita? Että hiusten väri on totaalisen väärä ja sitäpaitsi minulle sopisi otsatukka?

Koko kotirouvan olemus kyseenalaistetaan. Tämä syö naista.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s