Kasat vastaan perherauha

Vielä yksi ja sitten lupaan lopettaa. Selvennykseksi vielä sanottakoon, että minulla on paras mies maailmassa. Nämä perhekeskusteluiden aiheet on vain näköjään niin yleismaailmallisia, että on helppo täällä tuulettaa ajatuksia…

keepcalm

Kasat. Harrastavatko teidän siippanne niitä? Meillä muodostuu urheiluvaate-kasoja, pyykistä-tulleet-vaatteet-kasoja jotka eivät koskaan ehdi kaappiin asti, sängyn viereen lehti/kirjakasoja… Täytyy myöntää, että minullakin ajoittain tuota kasa-ilmiötä tapahtuu, mutta Miehellä se on vakio.

Olen nyt kaksi kuukautta nalkuttanut kasasta, joka on muodostunut työhuoneen varasängyn päälle. Sinne on järjestetty siististi asiapaperi-kasoja. Ja ne tosiaan ovat lojuneet siinä kaksi kuukautta. Eikö siitä jo saa ihan vapaasti nalkuttaa?

Niin. Eilen Mies nosti villakoirapallon nurkasta ja katsoi minua pitkään. Ja totesi samaan syssyyn, että minun pitäisi kokeilla sitä tiskikoneen siivilän putsausta, jos minulla on mielipide Liotuksesta. Ehkä Rouva Kotirouvan pitäisi vaan pitää suunsa supussa näistä pikkujutuista, jos kotona kuitenkin kirjahyllyn pinnoilla pölyä riittää ja lattiat on pesty vuonna yks ja kaks ja pyykkivuori sen kun kasvaa jajaja…

 

 

2 thoughts on “Kasat vastaan perherauha

  1. Touché. Meillä minä olen vakiokasaaja, mies poikkeuskasaaja. Kasat on minulle elämänhallintakeino siinä missä kalenteri. Väitän, että tiedän tarkalleen mikä on missäkin kasassa ja miksi, mutta se ei paljon miestä lohduta. 😉

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s