Laskiaistunnelmia

Vielä lunta riittää! Lähellämme on puisto, jossa on pikkuisen mäkeäkin. Sinne vaan laskemaan muiden joukkoon laskiaisen kunniaksi.

IMG_4364

Minun täytyy tunnustaa, etten ole mikään ulkoilma-ihminen. Kävelyretkien tarkoitus ei ole koskaan minulle auennut ja kaikki talviurheilu on ihan yöks. Sen takia taitaakin olla loogista, että minulla ei ole oikeastaan kunnon talvikävelykenkiä. Sellaisia, jossa korkoa ei olisi.

IMG_4363

Tytär ja Mies laskivat hurjia mäkiä kelkalla kaksistaan. Minä pitelin eväspussia ja mietiskelin, että kai ne lapasetkin olisi hyvä kaivaa jostain esiin.

IMG_4361

Eväänä oli teetä ja laskiaispullia. Minä jotenkin onnistuin delegoimaan laskiaispullien leipomisen Tyttärelle ja Miehelle. Ja Mies ei edes saa jauhotuotteita syödä…

IMG_4366

Puiston ympärillä olevat kahvilat ja ravintolat olivat myös mukana talviriehunnassa ja mainostavat jäänesto-nesteitä. Kun pari tuntia puistoa kävelee posket punaisina, niin varmasti kelpaa.

2 thoughts on “Laskiaistunnelmia

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s