Tähdet loistaa

Mikä on teidän rakkain joulukoristeenne?

IMG_4118

Minun on Tanskasta ostetut lasiset tähdet. Niissä on pieni reikäkin, josta ne voisi ripustaa, mutta minä laitan ne aina pöydälle makaamaan.

IMG_4120

Kun kävin kuukausi sitten Köpiksessä, yritin niitä kovasti löytää, mutta ei Illumin tavaratalossa niitä enää ollut näin monen vuoden jälkeen. Olen nimittäin menettänyt jo kaksi tähteä. Kun talossa on kakara, se saa rikottua lasisen tavaran alta aikayksikön, vaikka kuinka varoittaa. Tämän vuoden tapauksesta karkotin Tyttären huoneesensa kahdeksi tunniksi, niin raivoissani olin. Ilmeisesti tuollainen yksi rikottu tähti per joulu tulee olemaan normi.

IMG_4121

Mutta näiden tähtien esille ottaminen on aina minulle juhlahetki. Joulu saapukoon, tähdet loistakoon.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s