Suosikit-haaste

Jersey Girl lähetti minulle taannoin haasteen, jonka olin tietysti jo unohtanut. Kiitos kaunis, parempi myöhään kuin milloinkaan. Eli tässä vastaukset suosikki-listaukseen.

blog

Lempinumero: Oliskohan numero seitsemän. Tai sitten yhdeksän. Joku pariton kumminkin, luullakseni. Hei – nyt hoksasin: syntymäpäivässäni ja -vuodessani on ainoastaan parittomia lukuja!

Alkoholiton suosikkijuoma: Vanilla Chai Latte. Tai Starbucksin Vanilla Latte. Olen herkkuperse, kaikki makeat kelpaa!

chailatte

Lempieläin: Hmm, en enää ottaisi lemmikkiä. Olin täällä Saksassa puolisen vuotta erään nettikaupan asiakaspalvelussa töissä. Firma toimitti Suomeenkin eläintenruokia ja -tarvikkeita. Vastailin sitten enemmän tai vähemmän asiantuntevasti asiakkaiden kysymyksiin – minä jolla ei kahteenkymmeneen vuoteen minkäänlaista lemmikkiä ole ollut… Olen nyt ekspertti akvaarioiden vesipumpuissa.

Facebook vai Twitter: Facebook. Mietin, olisinko laittanut blogin Facebookiin, mutta Finn for Life oli sieltä jo varattu. Höh.

Intohimoni: Näpertely. Amatöörimainen sellainen, kuten postauksista näkyy… Järjestän myös mielelläni kutsuja. Tosin se koristelu on enemmän minulle, keittiössä oleminen ei niinkään.

torstai

Suosikkiviikonpäiväni: Torstai. Viikonloppu on melkein jo täällä. Huomaan muutenkin, että taidan pitää enemmän jonkun asian odottelusta – siis se itse matka on tärkeämpää kuin perillepääsy.

Suosikkikukka: Iiris, ehdottomasti. Ostan usein leikkokukkia – ne vaan piristävät koko huoneen!

iiris

Tämä piti jakaa viidelle blogille, mutta kun haaste näyttää kiertävän ympäri muutenkin, annan tämän napattavaksi kaikille niille, joilla on postauksen aiheissa musta aukko meneillään.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s