Joulu-tuunausta

Jouluista askartelua taas luvassa. Kortit olen tehnyt perinteisesti itse, joten sitä samaa on luvassa myös tänäkin vuonna. Pinterestistä olen etsinyt inspiraatiota.

jouluaskartelut

Pari ideaa netin ihmeellisesta maailmasta löytyi. Puoliympyrän taitteleminen ja langan pingottaminen joulukuuseksi. Söpöä ja helppoa. ”Yksinkertainen” on minulle se avainsana.

joulukortit

Tuttaville täällä Münchenissä on luvassa jonkinlainen karkkitervehdys, jota varten tyhjensin vanhat koru-sun muut pikkuiset rasiat ja tuunasin niitä vähän jouluisemmiksi.

Joulupaketit

Tietysti kokeilin jo toffeen tekemistäkin. Ei muuten onnistunut. Mikrossa tehtynä ei onnistunut ihan ohjeen mukaisesti. Jähmettyminen nolla.

Oli pakko syödä se lusikalla omiin suihin. Voih.

5 ajatusta artikkelista “Joulu-tuunausta

  1. Voi, mun täytyy ihailla askarteluihmisiä, mua vaan ei kiinnosta eikä inspis iske. Hienoja, tosi profimaisia, Ich muss meinen Hut heben!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s