M’olen halpis

Kirjoitin taannoin postauksen BB-voiteiden ihmemaailmasta. Ostin Garnierin voiteen ja olen ollut varsin tyytyväinen 10 euron ostokseeni. Toimii minulla!

Garnierin puteli oli loppumaisillaan ja ostin lentokentältä kalliimman BB-voiteen. Sisko muistaakseni suositteli tätä. Clinique Age defense BB cream SPF 30 – hinta oli useampia kymmeniä euroja.

Pöh. Olin tyytyväisempi halvempaan versiooni. Clinique ei ole yhtä peittävä. Garnieristakin minulla oli vaalein väri, mutta Clinique näyttää naamiolta, ellen poskipunaa laita. Pieleen meni se ostos. Muuten olen kyllä suosinut Cliniqueta kasvovoiteissa ja olen ollut niihin tyytyväinen.

Tarkoittaako se sitä, että minulla on halpa naama?

6 thoughts on “M’olen halpis

  1. Mäkin olen usein yhtä tyytyväinen ellen tyytyväisempi halpismerkkeihin kuin kalliisiin. Tarkoittaa, että me ei langeta brändeihin!

    Mä muuten olen ollut tosi tyytyväinen L’Orealin Magic-BB-voiteeseen, joita sain (kuponkikikkailulla…) 2kpl / $12. Jos haluat kokeilla vielä jotain muuta, niin suosittelen.

  2. Mun on pitänyt tullakin kertomaan, että sun aikaisemman blogikirjoituksesi vuoksi tulin Suomessa kesällä tutkineeksi noita BB-voiteita lähemmin. En olisi varmaankaan tullut huomanneeksi koko voidetyyppiä ilman kirjoitustasi, eli kiitos siitä 🙂

    Ostin lopulta Estee Lauderin version, en merkin vuoksi vaan siksi, että siinä oli korkein suojakerroin niistä voiteista jotka löysin. Täällä meillä on pakko olla läpi vuoden päivävoiteessa aika lailla kertoimia, mielellään 30 tai ylikin. Olen ollut Estee Lauderin BB-voiteeseen ihan tyytyväinen, mutta vähän ohuempikin voide kyllä kävisi – en vain tiedä tekevätkö nuo korkeat suojakertoimet voiteen aina vähän naamiomaiseksi? Mutta siis, kun susta on nyt tullut mun BB-voideauktoriteetti niin otan suosituksia vastaan muistakin versioista, keskeistä mulle ovat nuo kertoimet!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s