Hvor har jeg savnet dig, KBH

Kun luette tätä, minä olen matkalla. Ihan yksin.

Hotelli on tarkkaan varattu. Ei liian lähellä Istedgaden hotellirypästä, mutta keskustassa tutulla alueella. Kauempanakin olisi saanut olla – ihan sen takia, että olisi päässyt käyttämään tuttuja metrolinjoja.

Olen viikonlopun vain minä. En äiti tai vaimo. Aion kulkea vanhoja jalanjälkiäni ja yrittää tavoitella sitä naista, joka näitä katuja aikoinaan kulki. Muistanko minä sinut?

Osaanko vielä puhua? Ymmärrän varmaan kaikki, mutta sekoitanko saksankieltä puheeseeni, koska kielet ovat niin lähellä toisiaan? En halua olla turisti – antakaa minun yrittää, älkääkä puhuko automaattisesti englantia takaisin!

Treffejä buukattu rakkaiden ystävien kanssa. Tunnistatteko vielä minua? Muistanko minä meidät?

Ihmetellä kaupungin muuttumista. Onko naapurin sushibaari vielä paikallaan? Onko oman korttelin puistoa muutettu? Meneekö bussilinja vielä samaa reittiä?

København, hvor elsker jeg dig. Kuin kotiin palaisi.

3 thoughts on “Hvor har jeg savnet dig, KBH

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s