Kynsimysteeri

Onko kenellekään käynyt näin?

Minulla on geelikynnet, ranskalainen manikyyri. Ollut jo vuosia. Laiskan naisen kynnet, olen ollut tyytyväinen, eivät minulla hajoa.

Mutta nyt tapahtui jotain outoa. Ranskalaiset kynteni muuttuivat vaaleanpunaisiksi! Päälikynsi, se geeliosuus on siis värjäytynyt, ei oma kynsi. Milloin se oikeastaan tapahtui, ei tietoa. Huomasin vain aamulla, että kynteni olivat muuttuneet.

Täysin omituista. Mystisk.

 

3 ajatusta artikkelista “Kynsimysteeri

  1. Oho, ei ole kylla noin kaynyt! Mulla oli geelikynnet yli 10v ranskalaisella manikyyrilla ja nyt olen sinnitellyt pian vuoden pelkilla omilla kynsilla – ei ole ollut yhtaan kivaa!

    • Joo, täysin mysteeri myös sen tekijälle – ihmeteltiin sitä tänään manikyristillani. Kerropa joskus kynsitarinasi, Tibs, blogissasi. Miksi luovuit?

  2. Paluuviite: Vietnamilainen mafia « finn for life

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s