Räppää mulle

Minulla on huono musiikkimaku. Tai sillä lailla, että olen laiska ja kuuntelen vaan jotain NRJ’ä radiosta, enkä ole löytänyt mitään mainstream-musiikista poikkeavaa suosikkiartistia. Musiikilla ei ole minulle ollut sen erikoisempaa merkitystä ja olen musiikinkuuntelun varsinaisesti löytänyt vasta nyt kuntosalilla. Juoksumatolla tamppaaminen on helpompaa, kun poppi soi.

Uskokaa tai älkää, nykyinen löytöni on saksalainen räppäri. Saksankieli on jotenkin kiitollinen kieli ulkomaalaiselle kuuntelijalle, koska sanat lausutaan aina selkeästi. (Paitsi jos on baijerilainen.) Nyt kuuntelen Cro’ta ja annan itselleni high fiven aina, kun uusi riimi avautuu minulle.

Tämä on nyt erittäin noloa – mutta samasta syystä olen tykännyt Eminemistä. Hän räppää sen verran selkeästi, että lyriikan ymmärtää.

Tiedän. En ole cool.

 

 

 

6 ajatusta artikkelista “Räppää mulle

  1. Sinähän olet just cool! Minulle musiikki on lähes elinehto ja nykyään lauleskelen ihan sujuvasti hollanninkielisen musiikin mukaan, mitä radiosta nyt sattuu kuulumaan:) Mun tytöt ovat ottaneet mallia ja varsinkin Anna lauleskelee myös mielellään radiokappaleita varsinkin kun tullaan pyörällä koulusta kotiin. Viime päivien suosituin kappale on ollut Gers Pardoelin: ”vandaag ben ik broke maar morgen ben ik rijk” jonka hän osaa sanasta sanaan, alusta loppuun. Pari kertaa ollaan saatu hyväntahtoiset naurut takaa tulevalta pyöräilijältä sekä kommenttia sillä laulun sanat tarkoittavat ”tänään olen persaukinen mutta huomenna rikas…” Mäkin hei taidan tykätä räpistä…

    • Mun saksalainen kaveri soitti mulle kanssa Cro:ta kun oltiin mökillä kesällä. Sitten samaa artistia soitettiin myös saksan tunnilla ja olin ihan fiiliksissä kun tiesin jo biisin 😀 Tota biisiä kuuntelin just ennen kun menin saksan yo-kuunteluun ja sain sieltä koulun parhaat pisteet, joten kyllä, räppi ja Cro on hyvää! 🙂

  2. Oi, tämä on mun pojan lempparikappale ja hän kävi Innsbruckissa hänen konsertissaan! Olen ”joutunut” svengailemaan tämän tahdissa jo keväästä lähtien!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s