Mintun huumaa

Tollwoodin kuukauden kestänyt festivaali on ohi. Se oli kyllä kätevää, kun se oli tuossa naapurissa. Oli aina paikka minne mennä viettämään aikaansa.

Esittelen nyt Tyttären mielipaikan Tollwoodissa. Se oli Marrakesh-teltta, joka matki marokkolaista basaaria. Siellä myytiin kaikkea eksoottista, arabialaiseen viittaavaa ja lavalla esiintyi live-laulajat omituisine soittimineen. Kieltämättä tuntui kuin toiseen maailmaan olisi tullut, kun astui teltasta sisään. Enemmän kuvia näette viime vuoden postauksestani.

Minulla ei ole ollut haaveena koskaan mennä Afrikan puolelle. En ole sen kummemmin perehtynyt Lähi-Idänkään tapoihin. Mintusta en tykkää, joten marokkolainen minttutee oli jäänyt kokeilematta. Marrakesh-teltan tunnelmasta huumaantuneena päätin sitä maistaa.

Minttutee oli varsin kiva tuttavuus. Se oli makeampi kun odotin. Minulle minttu on aina ollut liian pistävä mauste, joten olen sitä vältellyt. Tuo tee oli kuitenkin oikein kiva!

Minttuteestä innostuneena ostin ikkunalaudalle mintun. Vinkatkaapa, mitä minä nyt niillä lehdillä oikein teen!

4 ajatusta artikkelista “Mintun huumaa

  1. Mojitoon saa menemaan yllattavan paljon minttua. Mojtonkin peittoaa minun suosikkilistallani tsatsiki. Mielestani minttu sopii melkein kaikkeen… mutta ainakin jugurttikastikkeissa se paasee esiintymaan edukseen. 🙂

    • Juuri nämä kaksi tuli itsellänikin mieleen. Näiden lisäksi olen laittanut minttua salsaan ja guacamoleen, kun jotkut ohjeet ovat sitä ehdottaneet, ja ovat olleet ihan hauska lisä.

  2. Mä tungen minttua yleisimmin just teehen. Se sopii tosi kivasti yhteen tuoreen inkiväärin kanssa, ja näistä saakin myös tosi hyvää jääteetä. Makeutukseksi vielä vähän hunajaa, ja avot 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s