Harakan turvotus

Minulla turpoaa kesällä sormet niin, että en voi kihla/vihkisormuksia käyttää. Mikä harmittaa. Näin vanhemmiten minusta on tullut varsinainen harakka ja koristautuisin mielelläni. Parina viime vuonna olen löytänyt rannekorut ja nyt näyttäisi olevan vuorossa sormukset.

Olenkin yrittänyt löytää kaupungilla kulkiessani kesäsormusta. Sellaista joka rimmaisi yhteen metallisen kellon kanssa ja joka olisi tarpeeksi neutraalin värinen. Se saisi olla iso ja saa näyttää myös siltä, että sormessa ei välttämättä ole aito arvokoru.

Olen kääntymässä ehkä sellaisen valkokivisen tai camee-korun suuntaan. Toisaalta myös ihanan pastellinsävyiset sormukset houkuttaisivat.

Etsyn sivuilta on oheiset ihanaiset pongattu. Stten tajusin, etten tiedä sormukseni kokoa. Varsinkaan kesällä turvonneiden töppösormieni. Joten netistä tilaamisen sijaan täytynee jalkautua korukauppoihin.

Huoh.

4 thoughts on “Harakan turvotus

  1. Camée-sormus olisi aivan ihana! Mä olen myös nyt ihastellut sormuksia viime aikoina. Sormukset ovat kyllä hankalia jos sormilla on taipumusta turvota päivän aikana.

    • Champagne, kiitos kommentista! Nimittäin tarkistin ansiostasi, mitä olen raapustellut ja ihan päin prinkkalaa tietysti olin camee-korun kirjoittanut. Mitähän olin taas ajatellut… Nyt jää vieläkin heittomerkit, kun en ole kunnon koneen ääressä, mutta parempi näinkin!

  2. Käsityömessuilla oli viime vuonna aivan ihania lasisia sormuksia, sellaisia isoja ja kantaa ottavia.
    ”Käärmesormukset” ovat varmaan käteviä jos et tiedä omaa kokoa. Ne sellaiset mitä ennen pääsiäismunista sai, minkä voi puristaa omaan kokoon.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s