Suihkusta tavoitteisiin

Kuume on lähtenyt, mutta kivut eivät. Tämän päivän maratonini oli suihkussa käyminen. Ensimmäinen kerta noin viikkoon. Haisin. Suihkuttelu ei muuten mitenkään helppo ollut, vaan piti käydä altaan reunalle monestikin istumaan ja vetämään henkeä. Siinä oli urheilusuoritukseni tänään.

(Välihuomautus: Kuka paksutukkainen tunnustaa nauttivansa tuosta sadevesi-suihkusta – katso kuvaa? Meillä se oli edellisessä asunnossa ja ei vaan sitten millään toiminut mun tukalle. Vesipisarat eivät jotenkin vaan menneet tukkapöhköstä läpi. Näyttää kivalta, ei toiminu mulla. Sori, kuvaa etsiessä tuli vain tuo mieleen. Asiaan.)

Ystäväni Facebook-status oli seuraavanlainen:
Manicure, pedicure, facial, pizza and wine. Now 33,5 degrees and sunny. What a great ’mother’s day -week’ for me.
(Manikyyri, pedikyyri, kasvohoito, pitsaa ja viiniä. Nyt 33,5 astetta ja aurinkoista. Mahtava äitienpäivä-viikko)

Tuohan on ihan loistava. Tuohon täytyy pyrkiä. Otan sen siis henkilökohtaiseksi tavoitteekseni tällä viikolla ja analysoin siltä oksat pois seuraavissa postauksissani. Missioni nimi olkoon siis Outin Hexaton.

8 thoughts on “Suihkusta tavoitteisiin

  1. Päivitysilmoitus: Osa 2: Kasvohoito « finn for life

  2. Minä paksutukkainen myönnän rakastavani sadesuihkua!! Yhdellä tai kahdella kaverilla on moiset kotona, aaaaaah. Ihanaa luxusta. Toimii kyllä mun hiuksiin ihan hyvin. 🙂 Tosin mun hiuslaatu onkin niin höppänä, että ehkä johtuu siitä. 😀

    • Mä oon kade. Ei mulla niin kauhean paksut ole, siis vaan normaalin paksut hiukset. Taotao, nauti hiuksistasi, ne on vissiin just passelit!

  3. Päivitysilmoitus: Osa 3: Pitsaa « finn for life

  4. Päivitysilmoitus: Osa 4: Viini « finn for life

  5. Päivitysilmoitus: Osa 5: Helle « finn for life

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s