Hikoileva perherauha

Ei kuulkaas käy yhtään. Nyt se raja tuli vastaan.

Kuten olen aikaisemmin kertonutkin, päivän rutiineihin kuuluu käydä aamusella kuntosalilla. Puoli vuotta rehkinyt 3-4 kertaa viikossa, ei näy missään, päätäsärkeehampaitakiristää. Lyhyesti sanottuna inhoan liikuntaa yli kaiken ja nyt on tullut todistettua sekin, että mitään prkl:n endorfiini-aaltoja ei tule, perse ei pienene, eikä energiataso mitenkään näkyvästi ole kasvanut (johtuukohan kaikki siitä, että ruokavalio koostuu pääasiallisesti suklaasta ja pullasta…). No, rutiiniksi on kuitenkin liikunta tullut.

Olemme olleet Miehen kanssa ilman työvelvoitteita kesäkuusta lähtien. Eli kumpikin hengaa kotona, minä käyn ajoittain kielikursseilla. Tähän asti on mennyt ihan hyvin, kummallakin on omat juttunsa. Mutta nyt kun kylmät kelit tulivat, eikä Mies voi käydä tuntikausien pyörälenkeillänsä, hän hokasi, että kappas, siinähän on kuntosali korttelissa. Siis se, jossa minä käyn.

Ensin Mies valtasi rouva Kotirouvan valtakunnan eli on kotona päivät pitkät. Ja sitten se vielä valtaa rouva Kotirouvan kuntosalin??

Tänään satuimme samaan aikaan ensi kertaa salille. Ei kuulkaas toimi. Herra komentaa mua pistämään enemmän painoja, pusertamaan perseellä ja juoksemaan kovempaa. Luuleeko se tosissaan, että minä yritän jotain hikoilua aiheuttavaa salilla tehdä??

Joudumme aikatauluttamaan kuntosali-alueen. Minä silloin, hän tuolloin. Ihan perherauhan vuoksi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s